My Dream Journey

Give references on optimization of Youtube, Business, Traveling, and Tips Tricks

LightBlog
Responsive Ads Here

Sedih .... Dapat Email, Harus Pake Bahasa Baku

Hay guys sudah lama sekali sejak terakhir saya update postingan di blog ini, memang sekarang lagi sibuk mengurusi channel youtube yang memang sedang saya kembangkan ini. 

Oh iya jika kalian ingin melihat hasil karya, dari saya di youtube bisa langsung klik link di bawah ya
Klik Disini : Channel YouTube Reyh Creator

Oh iya saya disini akan sedikit bercerita, di mana saya dapet teguran dari orang yang mungkin pembaca setia di blog ini, dan beliau dari luar indonesia, yang mungkin di saat men-traslate blog ini mengalami kesulitan dikarenakan bahasa yang di pakai adalah bahasa sehari hari di indonesia seperti kata "gue dan lo" dan itu mungkin akan sulit di artikan oleh google transalte.

Disini saya mendapat teguran yang cukup membuat saya sedih, tapi memang ini juga menjadi sedikit motivasi untuk bisa terus mengembangkan blog ini, tapi ya memang tujuan dari membuat blog ini adalah untuk bisa di terima di masyarakat luas sebagai sumber referensi.

Dan mungkin teguran ini juga yang akan membangun blog ini untuk perkembangan di kemudian hari, terimakasih banyak untuk kamu yang sudah mau mengirim saya email, dan memberikan motivasi saya untuk bisa mengembangkan blog ini.

Dan untuk kedepannya saya akan membahas seputar dunia YouTube yang memang sedang saya kembangkan ini, semoga untuk kedepannya  blog ini bisa menjadi bahan referensi kalian semua yang membacanya.

=======================================================================
Translation In English

Sad ... Get Email, Must Use Raw Language

Hay guys has been a long time since I last updated the posting on this blog, it is now busy taking care of the youtube channel which I am currently developing.

Oh yeah, if you want to see the work, from me on youtube, you can just click the link below
Click Here: Reyh Creator YouTube Channel

Oh yes, I will tell a little here, where I get a reprimand from someone who might be a loyal reader on this blog, and he is from outside Indonesia, which is possible when traslate this blog having difficulties because the language used is everyday language in Indonesia is like the word "me and you" and it might be difficult to interpret Google Transalte.

Here I got a pretty reprimand that made me sad, but indeed this also became a bit of a motivation to be able to continue to develop this blog, but yes indeed the purpose of making this blog is to be accepted in the wider community as a reference source.

And maybe this reprimand will also build this blog for future development, thank you very much for those of you who want to send me an email, and give my motivation to be able to develop this blog.

And in the future I will discuss about the world of YouTube which I am currently developing, hopefully in the future this blog can be a reference for all of you who read it.


No comments:

Post a Comment